Gooode skönt!!

Då har man precis kommit ur en skön VARM dusch! Benen har blivit ansade från dess groteska vinterpäls dom hunnit gro på ett par veckor. Jag har varken haft ork eller lust att raka dom, men nu kände jag mig tvungen då jag började se värre ut än min egen karl. Då är det illa! Även mina tår fick sig en omgång, dock inte av rakhyveln utan av nagelsaxen. Så nu känner man sig lite fräschare i alla fall. Men trots den varma duschen så lindrades icket ryggvärken och den jävla mensvärken! Men jag överlever nog. Skönt var det i alla fall att stå i duschen!

Vad vi har gjort ikväll kommer jag inte ens att skriva..vi har inte gjort ett skit! Molly var så trött när hon skulle få lägga sig att hon inte ens orkade äta vällingen! Så vi får väl se om hon vaknar snart så att jag kan försöka ge henne välling igen. För jag har ingen lust med en supertidig morgon imorn.

Appropå imorn funderar jag på att dra med mig ungarna till öppna förskolan. Men det är ju så jäkla tidigt, 9-12. Fan, ibland sover ju mina ungar till 9 och då är det ingen idé. Men om dom vaknar där vi 7-7.30 så tror jag faktiskt att vi åker dit. Då behöver inte Tindra bli så rastlös över att bara behöva vara hemma heller. Samma sak med Molly egentligen. Hon har ju börjat bli helt crazy här hemma, haha! Nåja, det får bli en sak att sova på helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0