Inte nu igen!?

Klockan 07.40 imorse hade jag redan hunnit byta 2 bajsblöjor. Vad betyder det då? Jo, Molly är lös i magen IGEN! FAN! Då dröjer det alltså inte länge innan hon ser likadan ut i rumpan..igen.. Skit också! Mat var hon inte heller så sugen på när hon vaknade vid 6. Hon åt inte ens en hel flaska välling. Så om det är någon mildare form av magsjuka eller om det är dessa jäkla tänder som spökar men aldrig vill trycka sig igenom, det lämnar jag osagt. Det märktes i alla fall tydligt att ungen käkade majs igår, haha!

En sak till om Molly. Hon ställde sig upp mot tv-bänken (och stod kvar) för första gången idag. Och vet ni vad ungen gör? Jo, hon GÅR utefter den! Okej, det gick väääldigt stappligt och väldigt vingligt men hon gick! Det gör mig lite rädd. Hon är bara 9 månader.. När Tindra började gå efter möbler så tog det en månad och sen gick hon sina första steg typ..kanske 1½ månad. Näe..Molly är ändå såpass ostabil i benen när hon går så det kommer nog dröja längre..hoppas jag.. Haha!

Och allt detta händer alltså innan klockan ens har slagit 8..och nu ligger Molly och vilar igen. Hon vaknade ju innan 6 den stackarn..nåja, nu ska jag och Tindra passa på att mysa lite! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0