Inte nu igen...

Jaa, då var det ett faktum att mina små sömnproblem kommit tillbaka. Jag kan inte somna på kvällarna och sen är jag svintrött på mornarna när jag vaknar. Åååh jag blir så less!! Fastän jag lägger mig tidigt så somnar jag ändå inte fören 00.30 eller nått. Det är riktigt tröttsamt faktiskt.. Så nu sitter jag och Tindra och väntar på att få gå till dagis. När hon är lämnad där ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att pigga på mig lite. Sen får det nog bli lite frukost också. Är vrålhungrig nu..

Sen måste jag ju fortsätta med min hemsida också. Men jag känner att jag inte riktigt kan göra så mycket mer fören Jesper hjälpt mig fixa lite grejer. Det krånglar endel och går inte installera en sak och sådär. Jaa, jag säger inte för mycket, ni kommer få se den tids nog, hehe.

Nää, nu får jag ta och klä på Tindra och sen gå till dagis.
Jag återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tja brullan! Nu finns det en ny ringtävling hos mig ! 2 vinnare! Så nu kanske det äntligen är din tur va ;)



Hoppas din dag blir riktigt awesome!

2010-10-07 @ 10:55:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag snäckan.Så jobbigt med sömn problem hoppas att det bara är tillfälligt..Ha en skön dag söta.kram kram

2010-10-07 @ 13:57:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emmelist

uuuh! sömnproblem här med pga hosta...men nu har jag äääntligen fått cocillana :D

2010-10-07 @ 14:23:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0