Jag fryser!

Jag sitter här och fryser! Sitter i en tjockare tröja, jeans och tjocksockar! Vi har 22 grader varmt inomhus.. Men jag måste fortfarande vara frusen efter min och Mollys promenad till stan. Burr! Blev dock inga sockar. Får kolla ute på torp istället. För jag var ute efter 3-packen som finns på typ..h&m och lindex på torp, men tydligen inte lindex i stan. Så jag får helt enkelt åka ut dit och kika nån dag. Får se om jag orkar ikväll när Jesper åkt till jobbet. Jag kan behöva komma ut lite.. Några få bilder blev det i alla fall..inget vidare intressanta bilder kanske men jag visar dom ändå..
Fy vad dålig kvalité det blir på bilderna när man laddar upp dom här..helt missvisande i färger.. Nåja, det får duga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0