Jag vet, jag vet!

Jag vet att jag skrev att jag skulle återkomma under kvällen igår. Men grejen är den att Jesper håller på att flytta alla våra adresser och grejer så min blogg funkade inte riktigt på hela kvällen igår. Så det hade liksom kvittat. Även om jag hade uppdaterat hade det inte synts ändå. Så därför lät jag bli. Kände bara för att förklara detta. Och för er som har bloglovi´n så kan jag meddela att jag eventuellt fått igång detta snart.. Men jag är inte säker på att det kommer funka fast det verkar som att det kommer göra det nu. Så SNART kan ni lägga till mig där. Ni är endel som frågat om just detta, hehe. Men jag återkommer när jag vet mer om just denna saken.

Idag är det riktigt kyligt ute. termometern stod på -1 och det var lite fläckar med frost här och där. Lite mysigt faktiskt, men jag hade ändå gärna haft sommar fortfarande. Även om man bara kan drömma om just den saken. Snart kan det ju börja snöa också, fast det lär ju dröja länge än.. Tindra ska snart till dagis och jag funderade på om jag och Molly skulle ta en promenad. Men vagnen är i bilen så jag orkar verkligen inte. Och bilderna jag lovade då? Jaa, jag har inte orkat tömma kameran än så jag kan tyvärr inte visa några.. Ni kan få se en gammal bild om det är roligt? Nu ska jag i alla fall klä på dotra och knalla upp till dagis om en stund!

NU FUNKAR DET ATT LÄGGA TILL MIN BLOGG PÅ BLOGLOVI´N!! Jag har fixat dit en knapp i min meny här till höger! Enjoy!

 Detta är Tindra..ca. 10 månader!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jaa det var ju det! Sånt där spontant liksom, som gör så mycket! :-)



Du är nu tillagd! ;D

2010-10-11 @ 09:53:23
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Linda

Hej!

Haha vilken cool bild! tuffaste Tindra.



Tack snälla för hjälpen! :)



Ursch! har ni så kallt? burr...jag känner mig verkligen inte redo för snö än! man har liksom inte repat sig efter förra vintern!! hoppas att det dröjer ett tag innan den kommer.

hoppas att ni får en fin dag :)

Kram.

2010-10-11 @ 09:57:43
URL: http://flingan79.blogg.se/
Postat av: jonna

Najs nu är du tillsgd ;)

2010-10-11 @ 11:32:19
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0