Lite besviken!

Innan jag gick och lade mig igår så kollade jag vädret. Dom sa att det skulle snöa idag och jag blev lite glad. Inte för min egen skull men för Tindras. Vi pratar mycket om snön och hon ser fram emot att den ska komma! Men idag när jag kollade vädret igen för att se vilken tid det skulle börja, då skulle det helt plötsligt inte alls snöa idag. Nehepp.. Då säger dom att det ska snöa på fredag istället. Men förlåååt mig för att jag knappast tror på att det kommer snöa på fredag! Skit på vädret! Så jag blev faktiskt aningens besviken.

Men idag kom ju även barnbidraget, och det betyder att vi ska åka ut och handla! Vi behöver blöjor, våtservetter, burkmat till Molly (kalla mig lat om ni vill!) och lite annat smått och gott. Och appropå gott, jag tänker köpa chips och dip och sitta och frossa ikväll! Jag är så sugen att jag skulle kunna sätta mig i bilen NU bara för att köra till affären och köpa enbart detta! Här går vi i nyttigheternas tecken, eller hur? Bah! Aja, jag orkar inte bry mig för tillfället. Har inte orkat bry mig om träning eller nått annat heller så varför börja idag? Tror ärligt talat inte att jag kommer börja innan jul. För det skulle bara skita sig när vi är i Piteå och sen skulle det skita sig vid jul. Jag är svag, jag erkänner detta! Haha!

Så nu säger jag som Rachel Ray, "See ya when we see ya!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du tänker ändå rätt, för det är ingen idé att börja om man inte är jättemotiverad, för då äter man en massa skräp ändå och får dåligt samvete. Då är det bättre att äta skiten UTAN dåligt samvete och sen ta tag i det när man känner sig riktigt peppad! =)

2010-10-20 @ 10:35:05
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0