Okej, jag gör ett försök..

Jag måste bara säga WOW! Jag har fått sova en HEL natt utan att nån av ungarna har vaknat och gjort ett enda knyst! Jag blev chockad när Tindra kommer in, jag kollade på klockan och den var fem över sju. Men jag känner mig bara tröttare för det. I alla fall än så länge. Jag sitter just nu vid datorn för att hålla mig vaken.. Så jag tänkte göra ett försök till uppdatering även om jag förmodligen kommer skriva jävligt grötigt, för det är så min hjärna känner sig..grötig..

Nu börjar det alltså bli jävligt kallt tycker jag! Jag sov med dubbla täcken natten till igår och även nu inatt. Jag måste nog köpa mig ett tjockare täcke..nää, ett DUNTÄCKE!! Det vill jag ha..kanske i julklapp? Där hade ni ju ett tips..jag vill ha ett duntäcke! Appropå jul så måste vi börja fixa julklappar nu. Vi har ju nästan allt färdigt på vad vi ska köpa men det är bara det att man ska få tummen ur också. Sen har jag ju tänkt skriva önskelista åt ungarna med. Får ta det antingen senare idag, när jag har piggnat till lite, eller en annan dag..får väl se..

Nää, detta hjälpte inte så himla mycket. Idag blir jag själv med ungarna när Jesper börjar vid 14-tiden så jag vet inte hur mycket tid man får över till datan..men jag uppdaterar väl nån gång ikväll i så fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0