Populärt!

Jag gjorde korvstroganoff och ris till lunch/middag idag. Och idag gick det verkligen hem, hehe. Tindra åt hur mycket som hellst (kors i taket!!) och Molly fick även hon smaka och gillade det! Men jag tycker att det är så svårt att göra egen barnmat så. Jag har nog ingen bra mixer tror jag. Testade med en stavmixer idag och det gick väl sådär. Blev lite halvstora bitar men det verkade gå bra ändå. Hon åt då endel..tillräckligt för att bli trött och vilja vila, hehe. Men nu vet jag i alla fall att EN av våra ungar faktiskt uppskattar mammas mat, hehe. Imorn ska hon få smaka på fiskpinnar och hemmagjort potatismos. Får se vad hon tycker om detta.

Imorn har vi fullt upp hela dagen. Eller kanske inte. Men först ska Tindra till dagis. Får se om jag orkar ta mig en liten kort promenad efter vi lämnat henne där. Beror på om Molly vill sova innan eller inte. Sen när Jesper vaknar så ska vi packa in en MASSA skräp i bilen och åka till tippen. Sen är det ju nästan dags att hämta Tindra igen. Då blir det väl lite mys och bus och sen är det dags för middagen och sen ska Jesper jobba igen. Men han jobbar ju bara 1½ månad till sen går han hem och är pappaledig i 2½ månad. Ska bli hur skönt som hellst! Jag längtar! Och vet ni vad? Om 1½ månad åker vi upp till Piteå! DET ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0