Sovmorgon!

Nu har vi haft några dagar med tidiga mornar igen, men idag vaknade Tindra klockan 8 och Molly 8.10. Helt underbart! Har dock fått vara inne hos Molly några gånger inatt men desto skönare var det ju att få sovmorgon! Dock är det en sak som jag inte är allt för glad över. Molly är dålig i magen..igen..ååh jag blir galen! Varför blir hon det? Kan ju omöjligt vara tänder, som jag först misstänkte, eftersom inga tänder kommer upp! Så nu sitter jag bara och väntar på att hennes exem ska komma tillbaka..igen.. Hon var lite röd när jag bytte blöja förut så jag smörjde med weledas zinksalva. Får hoppas att man hinner få bukt med det innan det blir som förra gången.

Appropå Molly så kryper hon mer och mer. Hon börjar även få upp fart på det, hehe! Skönt! Kanske man slipper bodys som är helt svarta på magen för att dessa golv är som dom är. Sen ställer hon sig upp överallt nu, eller MOT allt. Sen går hon efter möblerna. Hon har även tagit sig från soffan till vardagsrumsbordet, så vända sig gör hon med uppe på benen. Usch..jag börjar bli rädd, haha! Hon kanske går när vi kommer till norrland, hahaha! Nää, det tror jag inte. Jag tror fortfarande att hon kommer börja gå när hon är runt 12-13 månader, precis som Tindra.

Nu har jag däremot en fråga till alla här inne. Är det NÅGON som har en vagn att låna ut i Piteå mellan 21/11-12/12? Behöver inte vara nått märkvärdigt men jag vill inte ha någon sulky. Tänkte slippa dra med även detta, haha! För finns det så lånar jag gärna av någon men annars får vi ta med vagnen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

taack Malin! :D

2010-10-25 @ 17:31:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0