Sovmorgon utan sömn!

Jesper gav mig sovmorgon idag, skönt som attan! Inte för att jag sov men för att jag kunde ligga kvar och dra mig och halvslumra emellanåt. Det var sköööönt! Nu är det hans tur att sova. Han ligger på soffan och jag hör hur han snarkar. Men ni ska veta att han aldrig lär erkänna att han somnat, haha! Gullgubbe!

Nu har jag lagt upp filmen på youtube och här visar jag den för er! Molly som dansös!



Hon kan alltså dansa så att hela stolen flyttar sig i sidled. Gud vad vi skrattar åt henne! Och då tycker hon ju bara att det är ännu roligare, hehe!

Sen hinner jag bara bjuda på lite bilder, sen ska vi klä på ungar och oss själva för att sticka ut på äventyr.. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Martina

haha fan den där ungen kan ju göra en annans dag bra, hennes härliga skratt och dans fan va söt hon är:) bäst var ju Jesper på slutet hahah;P

2010-10-16 @ 11:03:58
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0