Välplanerad vecka..?

Känns som att vi har fullt upp denna vecka..shit.. Det blev ingen tippen idag heller men vi ställde ut skiten i garaget så att jag slipper se det, haha! Såhär kommer resten av veckan se ut:

Onsdag: Kommer ÄNTLIGEN en mattläggare och tittar på våra trasiga golv (TJOHOOO!!!!) klockan 10-10.30. Sen ska vi eventuellt till tippen om vi hinner.
Torsdag: Det var nått vi skulle göra här..hmm..bara för att jag skulle skriva det här så har jag glömt bort det..men det var säkert till torp eller nått..
Fredag: Mammaträff hemma hos Melissa runt 11-tiden. Sen blir det säkert familjemys på kvällen.
Lördag: Överby och sen eventuellt främmande i form av Nixuz och Julia, ska bli trevligt!
Söndag: Ta det luuuugnt förhoppningsvis..

Sen får vi väl se hur väl vi följer detta schema, haha! Våran familj har en tendens att göra helt andra saker än det som var planerat, haha! Imorn ska jag i alla fall se nyaste avsnittet av one tree hill. Men det lär väl inte bli fören på kvällen när ungarna däckat.

Mer har jag faktiskt inte att skriva om. För hur roligt är det att läsa om att vi har städat? Eller kanske att vi åt fiskpinnar och hemmagjort potatismos till middag? Fasst nu vet ni ju det med..

God kväll på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0