Äntligen!!

Ja, äntligen funkar vårat internet och våran tv som dom ska. Yeah! Så nu ska ni snart få se lite bilder från igår. Men först, min underbara sovmorgon..eller rättare sagt, våran! Molly vaknade klockan 6 för att hon hade bajat. Hon hade jätteont i rumpan och den var knallröd! Ni vet ju om hennes "exem" som hon har ont av, nu var det dubbelt upp p.g.a. bajjet. Hon var jättelös igen och det var väldigt synd om henne. Hon grät och grät! Men det blev lite bättre när jag väl lyckats få bort bajjet, men såklart hade hon ont ändå. Så hon mös lite i min famn innan hon precis höll på att somna igen. Så jag lade ner henne och hon somnade så fort hon fick nappen i munnen. Aja, tänkte jag, hon sover väl en timme till då.. Men ack så fel jag hade! Klockan NIO börjar hon om att tjöta inne i sitt rum..NIO! Gud vad skönt! Det var behövligt att få en sån sovmorgon! I vanliga fall kliver vi upp senast 7-7.30. Så nu har man fått en massa ny energi att busa med den stora tjejen när hon väl kommer hem, hehe. Kan väl tillägga att jag gick och lade mig 21.30 igår..somnade väl strax innan 23. SKÖNT!

Bilder då? Ja visst, här får ni bilderna från våran promenad i stan.





















Som ni ser så börjar hösten ta fart även i lilla Uddevalla. Men trots det blommar både krokus och andra blommor. Så ibland får man faktiskt känslan av att våren är påväg. Speciellt under tiden vi satt och käkade lunch på uteserveringen på rådhuscafét mitt i solen och man behövde inte ens ha jacka på sig. Mysigt som attan!

Verkar bli lika fint väder idag så vi ska passa på att vara ute. Får se om vi åker ner till stora lekplatsen i stan eller om vi bara stannar hemma. Men ute ska vi vara i alla fall.

Nää, nu ropar Molly på mig. Hon ska få på sig lite kläder så att hon kan krypa runt lite på golvet. Ha en underbar dag allihopa! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0