Bajsnatt - bokstavligt talat!

Molly och jag har sovit som kråkor inatt. Anledningen till detta är att Molly har skitit som en tok! Jag misstänker att det är tänder på G. Då kan ni nog lista ut konsistensen på det hela. Usch och fy vad jobbigt det är, framförallt för henne! Hon har nästan kramp i magen. Jag tycker så synd om henne! Hon ska då råka ut för allt! Hon har det jobbigt med tandsprickning, jobbigt vid vaccinationer (såsom gnäll och feber), problemhy som lätt blir irriterad och lätt att få svamp, förkylningsastma (av den lättare graden vad jag förstått) och när hon är sjuk har hon det jobbigt och är väldigt hängig trots låg feber. Tindra hade aldrig några sånna problem. Hon slapp lindrigt undan. Stackars lilla Molly. Hoppas att tänderna spricker igenom snabbt så att hon slipper detta snart! Föresten tas tips emot väldigt tacksamt!! Finns det nått man kan göra mot hennes lösa mage? Ska man köpa majsvälling? Har hört att det kan vara bra..

Vad ska vi hitta på idag då? Jaa, jag mitt smarta arsle tänkte inte på att handla mat för idag när vi ändå var ute på torp igår. Jäkla skit! Så vi måste i alla fall ut och handla. Men vädret är aptrist även idag så jag vet faktiskt inte riktigt vad vi kan hitta på. Får väl ta på oss regnkläderna och gå ut en liten stund i alla fall. Men vad sjutton skulle man ha gjort till middag då? Kanske skulle köpa och göra korv med bröd bara. Gott, snabbt och lätt. Och Tindra älskar ju korv! Jaa, vi får se helt enkelt. Julia ska komma hit idag, hon kanske också vill ha mat. Får nog skicka ett sms och fråga.

Nu får jag sluta. Återkommer säkert ikväll!
Ha en bra dag!

P.s. Mamma - ja kanske. Jag har också ljusstakar i alla färger och former. Det går nästan åt en hel förpackning med ljus (från ikea) varje gång jag tänder ljus. Kanske lite överdrivet, haha! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0