BVC-tid imorn!

Ja då fick man en akuttid på bvc under morgonen imorn till stora tösen. Jag blev lite fundersam i eftermiddag när hon klagade att det gjorde ont när hon kissade. Hon har ju klagat på att hon har ont i magen ett tag och jag har försökt komma på vad det kan bero på men inget vettigt svar hade jag på det. Så imorn ska urinprov tas på henne och sen ska vi vara på vårdcentralen vid 9.15 ungefär. Upptäckte även, innan läggdags, att hon var otroligt röd mellan benen så har smörjt med inotyol också. Hon tyckte att det gjorde ont. Så nått galet är det ju i alla fall.. Så jag hoppas att vi kan få nått svar på detta imorn i alla fall.

I det stora hela har jag ändå haft en ganska mysig födelsedag. Fått en massa grattis och mys. Blev överaskad av Nixuz och Julia som kom med tårta och present, sen blev det torp och mysmat som var väldigt gott. Nu sitter jag för mig själv i lugnet. Tindra somnade till filmen jag satte på åt henne (Tingeling börjar bli rätt vanligt..) och Molly somnade också rätt tidigt.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva egentligen. Har inget vettigt eller så.. Nåja, det löser sig säkert. Kommer jag på nått är det ju bara logga in och skriva en rad eller två. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0