En dagens tack!

Har inget bättre för mig, så nu kommer en såndär tråkig lista som alla älskar!

DAGENS LÅT: Evanescence - My immortal
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar och linne
DAGENS DUSCH:  Inte hunnit så långt..
DAGENS FRISYR: Uppsatt i tofs
DAGENS MAT: Frukost bestående av ägg&kaviar mackor
DAGENS HÄNDELSE: Har inte hänt så mycket än faktiskt..
DAGENS PLANER: Dammsuga och skura
DAGENS VILL HA: Finns för mycket!
DAGENS SAKNAD: Jesper..han har lämnat mig i sticket, haha!
DAGENS DROG: Är sjuukt sugen på chips och dip, får bli det ikväll!
DAGENS TRÅKIGASTE: Ryggvärk. Men ska bita ihop och göra några måsten snart. 
DAGENS KÖP: Inget än..men ska..skriver dock inte vad..förutom chips och creme fraishe då..
DAGENS GODIS: Seriöst? Igen?
DAGENS HUMÖR: Lite sisådär..känner mige lite hängig.
DAGENS SJUKA: Ingen aning..
DAGENS KOMPLIMANG: Du är duktig du!
DAGENS SKRATT: Tindra som spelade Allan när hon insåg att Molly skrattade åt henne, hehe!
DAGENS BILRESA: Ska åka och hämta Krewer och sen ut till torp.
DAGENS GRÅT: Inget gråt ännu iaf..
DAGENS DRYCK: Vatten än så länge. Kan bli en öl eller nått ikväll.
DAGENS LÄNGTAN: Tills imornkväll då min älskling kommer hem!
DAGENS SPAN: Behöver inte spana.. 
DAGENS KÄNDISSPAN: Får väl se ikväll om det går nått vettigt på tv..!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Har faktiskt inte pratat i telefon idag.
DAGENS PERSONER: Mina underbara ungar som ligger och sover för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0