En helt vanlig dag..

Nästan i alla fall. Jag ska ju följa med Tindra till dagis mellan 9-12 ungefär. Sen gå hem i 2 timmar för att sedan hämta henne igen. Men jag hoppas verkligen att jag kan hitta varför hon inte vill kissa där, eller varför hon helt enkelt inte kan. Sen får vi väl ta oss en funderare över helgen men jag tror att jag vet vart det kommer sluta. Vi kommer förmodligen knappast ta på henne en blöja bara på dagis. Även om just barn är bäst på att känna skillnader på hemma och förskola. Det känns inte rätt helt enkelt.

Sen när vi hämtat Tindra så får vi se vad vi hittar på. Vädret ser ut att bli helt ok idag. Så jag hoppas att vi kanske kan åka någonstans och ta lite fina familjebilder! Men vi får se som sagt. Nått ska vi hitta på i alla fall och sen ska vi käka någonstans med. Vet inte vart men någonstans blir det. För att fira mig. Just det, jag fyller år idag också. 24 hela år. Inget speciellt med andra ord. Det är väl nu man börjar att bara fylla jämnt eller hur? Så nästa år kan jag lova att det blir PARTY när jag fyller 25, moahaha!

Nåja, får se om jag snart kan beställa hem en födelsedagspresent till mig själv, hihi. Ha en trevlig dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis på dagen !

2010-09-16 @ 09:53:56
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis!

2010-09-16 @ 11:28:24
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0