Fullt upp i veckan?

Jaa, egentligen kanske vi har det..eller jag snarare..

Idag: Förhoppningsvis köpa en ny spjälsäng till Molly - håll tummarna!!
Tisdag: Promenad efter att jag lämnat Tindra på dagis, handla.
Onsdag: Möte på dagis ang. mitt "missnöje" med verksamheten BAH!
Torsdag: Jag fyller år, grattis till mig, eller nått.. Ska vara med Tindra på dagis mellan 9-12 och se om man kan lista ut varför hon promt vägrar att kissa på dagis(?).
Fredag: Vet jag faktiskt inte riktigt ännu..tror jag..
Lördag: Kräftskiva
Söndag: Bakis? Haha!

Kommer självklart uppdatera för er hur det går, både på mötet och när jag är med Tindra på dagis. Är väl lite nervös egentligen men jag kan ju bara förklara hur jag har känt mig sen dagis började om. Frustration och maktlöshet. Nått måste ju göras och jaa..aja, får se hur det går egentligen..

Idag blir det pizza till middag för våran del.. Jag orkar inte laga maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0