GÄSP!!

Jag är så sjukt trött.. Har varit vaken sen 5 imorse p.g.a en hund, hrm.. Sen vaknade Tindra klockan 6 av att det hänt en olycka i sängen så då var det bara gå upp. Även Molly vaknade, jag gissar att hon hörde oss andra. Så jag är småtrött nu då jag inte kunde somna fören klockan var närmare halv 2. Jag vet inte ens varför för jag var verkligen dödstrött igårkväll. Nåja, får hoppas att det går lättare att somna ikväll då.

Idag har vi stora planer (typ..). Först ska vi åka ut till torp och lämna tillbaka photoshop elements och premiere 8 som vi impulsköpte häromdagen. Vi har för klen dator för att kunna köra premiere helt enkelt. Så pengarna som vi lade på det kommer att läggas på en dator tids nog. Då väntar vi hellre på elements/premiere 9 som kommer i mitten på oktober någon gång. Sen ska vi åka till leklandet i trestad center så att ungarna kan härja loss. Molly är ju så himla rörlig nu så hon kan få leka i "babyhörnan". Ska bli skoj att se vad hon tycker om detta! Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, men det visar sig alltid. Jag är lite fotosugen så om det slutar regna blir det nog en liten fotopromenad sen.

Nu, äntligen, har jag lyckats få bildbevis på att Molly faktiskt KAN sitta..i någon sekund innan hon snabbt slänger sig på mage och ålar iväg, hehe. Men hon sitter själv utan problem i alla fall, och såhär ser det ut!



Underbara unge. Hon är alltid så himla go och glad, nåja..oftast i alla fall, hehe. Nu ligger hon och sover så sött, hon var ju också trött av att kliva upp så tidigt, hehe. Men när hon vaknat och fått mat så blir det nog att klä på sig och åka direkt.

Nää, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Men ni får ha en bra dag hörni!

Hrm..kolla in denna filmen..SHIT säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: Sanna Hagert

Tack så mycket! :) Jag tror jag ska förstora dem någon gång.

Tycker dock att det är svårt att se att man har några kunskaper inom foto överhuvudtaget när man se hur duktiga andra är :( Kolla här tex --> http://www.fotosidan.se/gallerifs/index.htm

2010-09-25 @ 12:46:03
URL: http://sannahagert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0