"Gjort höst"

Idag städade jag färdigt det jag inte orkade igår. Eller jaa, jag har väl endel kvar men jag orkar inte ta det just nu. Men nu har jag i alla fall gjort höst! Städat lite och tänt massa ljus för första gången denna säsongen (för mig då..). Jag har faktiskt väntat in i det sista egentligen. Dels för att jag har tyckt att det blivit mörkt alldeles för sent för att orka tända ljus och sen har det liksom aldrig varit en så bra tajming. Men nu jäklarns har jag tänt, både inne och ute! Så ikväll blir det en mysig kväll med film, chips och dip! Självklart gott sällskap med!


Så mysigt har vi det ny, plus lite fler ljus men jag orkade inte ta kort på alla, hehe! Så ni får helt enkelt nöja er!
Nu ska jag ställa mig och blanda dippen! Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nadia

ÅH! Så mysigt :)

Jag älskar dom där som hänger på väggen högst upp, är ute och jagar något liknande själv. ;)

2010-09-11 @ 21:14:29
URL: http://nadiahill.se
Postat av: mamma

Hej gumman!

Kan det vara mamma som smittat dej?? Jag älskar ljusstackar i alla valörer och kulörer, ni verkar ha det super mysigt// Kram mamma

2010-09-12 @ 08:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0