God kväll i stugan!

Kvällen slutade inte riktigt som jag tänkt mig. När vi lagt ungarna taggade jag som fan på att jag skulle ut och gå. Hade tänkt gå hela egonspåret och sen hem igen. Blev dock snabbt ändrade planer då min telefon ringde. Jag blev utdragen av Johan och Niklas för att fota lite. Men jag klagar icket kan jag säga! Det var trevligt och nu är jag en erfarenhet rikare. Så nu tänkte jag i alla fall kolla igenom bilderna, får se om jag orkar redigera dom ikväll också. Men jag ska ju upp tidigt imorn så..jaa..vi får se helt enkelt. Lär nog komma upp några av bilderna i bloggen med.

Promenaden får vi helt enkelt ta en annan dag! Tindra är ju på dagis 3 dagar i veckan så man kan ju alltid passa på. Tänker faktiskt ta en promenad på måndag samtidigt som jag ska lämna henne. Får väl se hur långt jag orkar gå. Eller hur långt jag KAN gå med Molly med mig. Hon är ju ett litet matvrak, haha! Men det är ju inte måndag än så det är inget man behöver grubbla på.

Nää, nu har bilderna alldeles strax laddats färdigt in i datorn så ska sätta mig och kolla igenom dom. Sov så gott! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0