Gud vad härligt det är!

Det är sånt härligt höstväder nu så man kan inte göra annat än att njuta! Tyvärr verkar det inte som att vädret är här för att stanna. Men så länge det är här så njuter jag i alla fall!

Jag, Molly och Thea har varit ute på en långpromenad på 60 minuter. Superhärligt var det! Och det gick faktiskt över förväntan att gå såpass långt med barnvagn och hund, haha! Jag ÄLSKAR morgonpromenader! Gärna innan frukost, då är jag ute och går. Dock äter jag ju frukost rätt sent (om jag äter över huvud taget)så jag brukar gå när jag lämnat Tindra på dagis klockan 9. Mysigt värre!

Igår, när jag inte orkade gå ut och p.g.a ryggen, så gjorde jag istället några armövningar. Och fy sjutton säger jag bara! Inspirerad av videon nedan så körde jag 15 på varje arm och varje övning. Det kändes kan jag lova! Och jag känner faktiskt av lite träningsvärk idag. Lär vara värre imorn, det är alltid så! Här är videon om ni är nyfikna!



Och som han säger i videon, har ni inga hantlar så ta bärkassar med något i som väger mellan 1-5kg och kör med det istället. Eller varför inte ett mjölkpaket i varje kasse? Ganska lagom att börja med om man är HELT försvagad i alla muskler, som jag är! Men det står jag för också och jag är redo att göra nått åt det!

Det får vara allt för denna gången! Gillar ni att man lägger upp sånnahär "träningstips" om vad man själv gör hemma eller? Jag tycker i alla fall att det är toppen när man hittar tips som dessa. Men säg gärna vad ni tycker!
Ha en UNDERBAR dag mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej! Det lät ju positivt iaf. :) Är så orolig att den ska hinna vända sig i säte eller något..



Gick du över tiden något eller kom dom före bf? :)

2010-09-09 @ 12:29:39
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0