Härligt väder!

Man kanske skulle passa på att ta sig en promenad idag? Solen skiner och det är vindstilla (än så länge!). Men barnvagnen är i bilen och den får inte jag ut själv p.g.a våran bil. Så jag får nog strunta i det. Man kan ju alltid hoppas på att det är lika bra väder imorn för då kan jag ta in vagnen sen efter att vi varit och handlat och gå ut imorn istället. Så får det bli helt enkelt.

Vad skulle man gjort till middag idag? Jag har ingen lust med matlagning så det får bli något snabbt. Jag är lite sugen på hemmagjord pizza men frågan är om Jesper är sugen på det. Fan vad jag hatar att laga mat! För det är alltid nått som är fel. Är det inte Jesper som inte är sugen på maten, så är det jag och det blir skit av alltihop.

Jag ska i alla fall ut till torp idag på en kortare shoppingtur. Fick ju ett presentkort av söta Julia och Nixuz när jag fyllde år, så jag tänkte se om jag kan hitta något roligt! Funderar även på att köpa en hårfärg. För eftersom detta bara var en toning så bleks den och mattas ut ganska snabbt. Och jag vet att jag egentligen inte borde färga håret med permanentfärg nu när mitt hår faktiskt är så slitet som det är men orka bry sig. Det är ju bara jobbigt med toning, hehe. Och jag vet också att rött är en stark färg, men skulle jag få skiftningar som lyser igenom i rött så blir jag ändå nöjd bara jag slipper lysa, haha! Aja, vi får se vad jag hittar som sagt!

Nää, nu blev det bara babbel om allt som är ointressant faktiskt. Så ni får ha en trevlig dag så kanske jag visar er sen vad jag shoppat. Bara för att få in lite bilder i denna tråkiga blogg!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack tack så mycket :)

2010-09-20 @ 14:00:04
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0