Hektisk dag, minst sagt!

Fy..vart ska jag börja.. Åkte och postade lite paket som jag fått sålt på tradera. När jag kom hem hämtade vi Tindra och sen åkte vi till bvc. Där drog det ut på tiden innan vi ens fick komma in. Urinprov togs och nää, ingenting visades på stickan men läkaren ville ändå skicka en remiss upp till barnjouren. Vi skulle åka upp direkt. Jesper skulle ju åka till jobbet vid 16 och jag orkade inte dra med mig Molly dit upp också. Så Krewer skulle ställa upp som barnvakt. På vägen hem från VC så åkte vi och hämtade mina paket (tjiihoo!!). Jag var tvungen få i Tindra någon form av mat så hon fick en flaska välling med sig i bilen och så hämtade jag hennes napp och snutte sen åkte vi upp.

Där uppe så kissade hon ner sig för första gången få flera veckor (bortsett från dagis) och självklart hade jag inget ombyte med mig. Happ!! Sen fick vi komma in och hon skulle göra kissprov. Så hon fick glass och saft för att få igång blåsan, hehe. Det gick relativt snabbt och självklart visade inte snabbstickan nått där heller. Tyckte han sa att dom skulle skicka det på odling också. Dom ville även ha morgonurin som är mest koncentrerad så jag ska försöka ta ett urinprov imorn med och gå ner med det till dom. Så får vi väl se om det blir nått mer än så.

Jag och Tindra hann hem innan Jesper åkte till jobbet men jag var helt färdig. Heeelt slut i huvudet och kroppen. Hade ju inte fått i mig någon mat heller. Och Tindra ville ha välling och jag orkade inte bråka med henne. Sen åt hon typ..3 skedar gröt eller nått innan hon lade sig.

Själv fick jag sällskap i alla fall. Krewer stannade kvar och kikade på en film och sådär. Vi kollade på "The last song". Den var rätt bra faktiskt. Men lite knepigt slut. Man ville liksom..veta mer..typ. Aja, den var värd att se i alla fall.

Imorn så blir det en långprommis. Först ska Tindra till dagis, sen ska jag, Molly och Krewer (och självklart lilla Thea) gå ner till sjukhuset för att lämna Tindras urinprov. Då ska jag även ha med mig kameran, för en gångs skull. Testa min nya leksak lite med, hehe. Då får ni säkerligen några smakprov på detta imorn, tjihoo! Ska även fota Thea lite innan vi går hem. Ska bli skönt att komma ut och röra på sig lite. Vill ju komma ner till min målvikt snart så att man kan börja shoppa lite nya fina kläder, hihi.

Nää, nu har jag väl skrivit min lilla roman för idag. Snart blir det sängen, det vill jag lova!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0