Ingen promenad idag!

Nu har jag, 2 dagar i rad, varit ute på långpromenader. Väldigt skönt måste jag säga. Men idag sade ryggen verkligen ifrån. Hade tänkt gå ut till torp nu när Tindra åkte med sin farmor men jag känner att jag inte skulle orka det. Så nu blir det att ta en vilodag idag. Man behöver det med ibland. Snart ska jag väcka Jesper och sen ska vi ÅKA ut till torp. Han måste handla en massa inför spelet i helgen och så måste vi handla mat. Så detta ska vi roa oss med.

Men för att summera det hela så blev träningen i måndags:
1½ timme i förbenade uppförsbackar och någon enstaka nedför.

Tisdag:
ca. 2 timmars promenad med ett stopp för en fika. Samma där, i hemska uppförsbackar, haha!

Nää, om man skulle klä på sig lite vettigare kläder, väcka gubben och eventuellt väcka Molly med. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0