Intressant!

Intressant att jag fick 300 läsare på bloggen igår..sånt händer inte så ofta. Brukar ligga på, ganska jämnt, 100.
En annan sak som var intressant var föräldramötet på dagis idag. Egentligen sas inte så mycket men man fick en större inblick på vad dom egentligen pysslar med på dagarna. Så det var trevligt.

En annan sak, jag har vunnit en superfin overall på tradera åt Tindra. Bild kommer när jag får hem den! Men jag tyckte att den såg jättefin ut på bilderna. Så jag hoppas att den är det också! Nu saknas bara en vinterjacka och täckbyxor. Tänkte köra som förra året. En overall som hon har både hemma och på dagis och skulle overallen vara blöt så har vi alltid jacka och byxor. För det är skönt att ha en jacka om man bara ska ut till torp eller så, slippa dra på overallen. Sen om man ska till stan kan det också vara skönt att bara ha täckisar och jacka. Sen självklart mössa och vantar. Även en fuskpolo hade behövts. Nåja, det är ju ingen brådis med det heller direkt. Hon har ju höstvantar och även en höstmössa.

Nej, hörni. Jag kan inte sitta upprätt. Fick svinont i magen! Så nu ska jag byta dator och sen sätta mig och pyssla ihop ett cv! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0