Jaja, slut gnäll!

Socialdemokrater, Moderater, Sverigedemokrater, miljöpartister, centerpartister o.s.v, o.s.v. Jag lovar er att ni överlever 4 år med alliansregering. Valet är inte färdigräknat och sådär men det går inte komma ifrån att alliansen faktiskt kommer ta hem även detta valet. Skrik på mig, hata mig, stampa på mig, men jag lovar er att ni kommer överleva 4 år till med alliansen! Vi kommer inte dö! Sverige kommer inte gå under och jag lovar er att Sverige inte går under även om SD får vågmästarroll! Samma sak som att Sverige inte hade gått under om Mona Sahlin hade suttit i styret i fyra år! Nu orkar jag inte lyssna mer, jag kommer bita ihop så hårt jag kan fram tills nästa val. Jag kommer inte skriva mer om valet och kommer jag in på en blogg som skrivit om valet så kommer jag inte ens orka läsa inlägget. Jag är less disskusionerna, less på alla påhopp till höger och vänster och egentligen less på hela valet.

Som sagt, man får bita ihop, folk har gjort sitt försök att förändra! Sånt är livet och nu har vi en alliansregering igen! Finns inget mer vi kan göra och det finns ingenting som vi kan påverka mer än ni har gjort! Varför jag skriver på detta viset är för att jag vet att MÅNGA som läser min blogg är socialdemokrater (eller annat rött/grönt). Ni får helt enkelt bita ihop, tyvärr! Och till er andra, som röstade blått, Grattis! Mer kan jag inte säga.. Jag hoppas att Reinfeldt kan hålla det han lovar, att lägga 3 miljarder på unga arbetslösa! Men förlåt mig att jag har svårt att lita på detta..

Nog om detta fram till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ja håller me dig är så trött på alla som ska hoppa på folk som inte röstade på ett visst parti..alla tänker å tycker olika de är bara att acceptera!

2010-09-20 @ 07:05:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska vi gå i ide idag? För alla bara skriver att de är såååå missnöjda, bla bla bla.. less skiten nu. Acceptera och gå vidare, gör det bästa av situationen :) Suck!! Tror man stänger av internet och tv, ser en film eller hundra så kanske man överlever närmsta dagarnas missnöjje ;)

2010-09-20 @ 07:10:10
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag är då så dödligt less på allt vad politik heter just nu! Nu är det väl några dagar när folk ska fira eller sura och sen hoppas jag att det lugnar sig. Det är ju exakt samma grejer som sagts nu i flera månader, så man blir aningen trött.

2010-09-20 @ 08:11:40
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0