Knepigt..

Nu förstår jag ingenting.. Ingen tv och internet går segare än ett 56k modem! Kom mig in på comhems hemsida och där stod det att man skulle gå in på en av tv-kanalerna där det stod "ingen åtkomst" och det skulle man låta vara på i upp till en timme! Jää vad roligt! Men internet stod det ingen förklaring till och jag börjar bli irriterad. Hade endel jag skulle göra idag och till det KRÄVS internet. Jag blir trött på skiten. Jag surfar snabbare i mobilen än vad jag gör på vårat vanliga bredband. Behöver jag tillägga att vi betalar för 50mbit? Och hade typ 0.004 enligt bredbandskollen. Så nått är galet nånstans men jag är inte så teknisk av mig så det kan Jesper få äran att ringa och fixa, hehe. Tur man har resurser i alla fall..

Nää, nu ska jag gå in och titta till Molly..hon gnällde och gnuggade ögonen men som vanligt vill hon inte riktigt sova. Ha en trevlig dag allesammans. I eftermiddag/kväll så kommer det i alla fall upp lite bilder. Solen skiner och det är ruggigt höstkallt, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0