Lite bilder igen.

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Så jag börjar med lite bilder som togs imorse medan jag väntade på att Molly skulle vakna så att vi kunde ta en promenad. Just det! Promenaden ja! Ääh..får skriva om det imorn så att det hamnar under "träningsrelaterat"!





Sen måste jag varna känsliga läsare, haha! Har fotat sniglar..så för er som inte gillar sniglar kan ni bläddra förbi nästa bilder.





Sådär, det var dom det! Tyckte faktiskt bilderna på snigeln blev rätt fräcka. Om man får tycka så om sina egna bilder? Blev i alla fall nöjd med dem. Sen kanske man kunde ha valt ett sötare objekt men ändå, haha!

Till något helt annat då. Tindra har kommit in i någon mystisk period. Fick dock snackat lite med min "kusin" om detta. Och det är tydligen helt normalt, haha! Hur som hellst.. I natt kom Tindra in och lade sig mellan oss och bara det hör verkligen inte till vanligheten. Men sen var jag tvungen att ligga och hålla om henne, hon blev jättearg om jag tog bort armen och började dra i mig, för jag skulle minsann ligga SÅ! Somnade gjorde hon inte heller utan hon låg där och babbla på om ingenting alls. Jag halvslumra men kom ju inte riktigt till ro. Fick ju ont i höft och rygg av att ligga på sidan i flera timmar och hålla om henne, hehe. Men kan ju inte neka till att det var mysigt. Ikväll vägrade hon ens somna i sin säng! Hon blev bara ledsen och grät. Så jag lät henne somna i våran. Men hon ville inte stänga dörren och hon ville att jag skulle ligga bredvid. Så jag har legat och myst, busat lite, myst lite till, fått lyssna på att "mamma har ögon, farmor har ögon, björn och också ögon och Tindra har ögon". Då frågade jag om pappa hade ögon, fick då till svar, neej! Har Molly ögon då? Neeej! Haha! Söta unge! Har även fått göra en till vällingflaska och tillsluuut somnade hon äntligen. Så jag tänkte försöka lyfta över henne i sin säng sen, kanske jag kan få nååågra timmars sömn ostört i alla fall.

Imorn ska Tindra åka och busa lite med farmor. Så när hon har åkt tänkte jag ta Molly och gå ut till torp. Jesper kommer komma dit sen för han ska handla en massa saker. Jag själv ska köpa mig en stegräknare tänkte jag. Kan ju vara intressant. Så det blir alltså 3 lååånga promenader 3 dagar i rad. Niiice! Känns skönt att äntligen ha kommit igång. Så nu kan man ju alltid hoppas att kilona kan rasa dom med, hehe.

Oj då, blev rätt mycket skrivet ändå ju! Aja, det får räcka för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0