Lite foto från igår..

Ja, som jag skrev tidigare så blev jag utdragen att fota bilar igår istället för min promenad, hehe. Det var trevligt och man blev en erfarenhet rikare. Tänkte visa några smakprov av alla bilder som togs igår. Finns inte en chans i h-vete att jag orkar lägga upp allihopa, haha! Men här kommer några i alla fall.

Först ut är Johans volvo s60.






Och även en nattbild..


Sen var det Niklas XC70 som stod på tur.




Och så nattbilden..


Ja, det var dom det. Detta gör jag gärna om nångång. Då får dock inga lampor ALLS på bilarna lysa..förstörde ganska mycket trots att det bara är "5w-lampor" som lyser i extraljusen och i positions/parkeringsljusen.. Annars blev jag i alla fall hyfsat nöjd och hoppas väl att nån av bilderna duger till herrarna som äger bilarna också, hehe.

Nu ska jag bara slänga in bilderna på ett usb-minne respektive bränna ut en skiva som jag kan ge dom sen. Blir nog bra detta.

Imorn ska jag däremot på promenad! Jag tänkte gå hem till Niklas och Susanne för att lämna usb-minnet och sen får vi se om jag går en sväng till. Suss var väl också sugen på en promenad så vi får se helt enkelt. Kommer i alla fall gå direkt jag lämnat Tindra på dagis, alltså vid 9.

Nää, orkar faktiskt inte skriva mer nu. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nice Malin !!! Som alltid ! Du e duktig du ! Får nog ta å hänga med dig när du fotar gumman , lära mig ett å annat ! Kram Kram

2010-09-05 @ 23:53:59
Postat av: EVA - FOTOBLOGG

SV; Tack så mycket! :D



Superfin header du har, så härlig! :)

2010-09-06 @ 08:31:49
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0