Möte - idag!

Då har vi kommit till dagen där mötet på dagis är. Lite nervös är jag väl men jag hoppas att dom kan förstå att det är lite frustrerande för mig med. Men jag vet inte riktigt. Hon ville ju inte direkt lyssna på mig när jag pratade med henne i telefon så vi får väl se. Jag ska ju dit imorn och vara där med Tindra fram till lunch också. Försöka få lite förståelse varför hon gör som hon gör. För just nu har jag faktiskt ingen förståelse alls. När jag kom och hämtade henne i måndags såg jag, igen, att hon var kissenödig så jag tog henne i handen och sa att vi måste gå på toaletten. Vi gick till, jag satte fram en potta och hon kissade, inga problem. Men det var ju ingen som såg att hon var kissnödig eftersom hon var bakom hörnet och lekte vid båten. Dom är så jäkla underbemannade så det är synd om dom..men aa, nää..så är det.. Så jag hoppas verkligen inte alliansen vinner valet! För dom sparar in pengar på helt fel saker..

Hur som hellst, efter mötet blir det äntligen att se första avsnittet av säsong 8 av one tree hill! SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej detta låter jobbigt, du funderar inte på att byta dagis?, ja känner att absolut inte så på felicias dagis... man ska ju vara säker på att sina barn har de bra på dagis och inte tvärtom. hoppas de går bra, tror inte partierna har nåt med de att göra utan kan bara vara personalen och inställningen, vissa ska inte jobba på vissa ställen, sen har ja aldrig varit på detta dagis men ibland måste man ju lite på sin mag känsla, som sagt hoppas de fixar sig! kram

2010-09-15 @ 12:25:31
URL: http://ernbrorundstrom.blogspot.com
Postat av: sandra

Ne va tråkigt att de tycker så för om hon klarar av det hemms och bara behöver lite uppmärksamhet på dagis så borde de kunna klara av att göra det.. kan man tycka....okej, e de dags för henne att starta dagis med snart?? fan va tiden går fort..... finns de något natt dagis då?? kram

2010-09-15 @ 19:12:38
URL: http://ernbrorundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0