Mycket har hänt!

Idag har det hänt mycket även om dagen har varit SEG!! Sköterskan från sjukvårdsrådgivningen ringde upp igen, som hon lovat, vid 10.15 och frågade hur det var med Tindra. Och febern var, då, inte högre än 37,8 (vilket jag inte ens tror räknas som feber på så små barn?) så hon tyckte att vi skulle avvakta. Men om febern skulle stiga över 38,5 eller att hon skulle bli segare och tröttare så skulle vi inte tveka på att ringa in igen och därefter åka till akuten. Men jag tempade henne för en timme sen och då låg tempen på 37,7 och då hade hon precis stått och hoppat i soffan.. Men hon får vara hemma från dagis imorn i alla fall så får vi väl se hur hon mår sen. För 38,0 hade hon direkt hon vakna imorse sen har den bara legat under.

Det har även hänt en grej till. Molly har tagit sina första riktiga kryptag! Men hon tycker det går för långsamt att krypa så hon slänger sig på mage och svichar sig fram genom att åla istället, hehe. Men när hon väl lär sig knixet ordentligt lär hon ju krypa fortare än vinden!

Sen är en grej till bestämt idag, men jag måste dubbelkolla med lite personer som är inblandade om det går, annars får det bli en annan gång. Men jag hoppas! Vad? Det skriver jag inte fören jag VET själv, moahaha!

Nu måste jag sitta och försöka hitta lite inspiration till bilder..för detta börjar gå överstyr..såhär många inlägg utan bilder har jag nog aldrig skrivit i rad! Jag får slänga in en gammal bild så länge, bara för att!



Denna bilden är på Tindra från Januari 2009, lagom gammal bild tagen av mig i en studio i trollhättan. Det var roliga tider det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0