Oj då...

Här inne var det inte livat idag inte! Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn idag, alls! Så jag får passa på nu innan filmtime!

Appropå film har vi faktiskt redan sett film idag. Jesper surpriceade med bio och vi kollade på fjärde filmen av Resident Evil. Varken jag eller Jesper har sett dom 3 första men vi kände att vi kunde se den ändå, sen var den i 3d också, vilket var lite häftigt. Filmen var bra och vi känner nu att vi vill se dom tre första filmerna också. Så vi ska faktiskt ta och se första filmen här om en stund. Sen får vi väl se när vi hinner se de två andra.

Jag är ju egentligen inte så mycket för zombifilmer och sånt men jag kunde faktiskt se denna. Overkligt, as hell(!), men den gick att se. Och om jag måste erkänna var det bra! Har märken på näsan efter 3d-glasögonen men sånt kan man väl överleva va? Nixuz och Julia var också med, vilket var trevligt som vanligt. Så tack för ikväll och tack Krewer för hjälpen som barnvakt!

Resten av dagen har bestått av röstning och strosande på torp. Och en jävulsk mensvärk! Dra åt fan vad jobbigt det är att vara tjej! Inte nog med att vi ska föda barn, vi måste leva med menssmärtor och PMS också!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0