Oj då..

Ja som ni kanske såg på bilden från igår så gjorde jag någonting vågat... Hade inte alls tänkt göra en färg som blev SÅ röd! Och den blev ju bara ÄNNU rödare då jag hade såpass ljust hår från det att jag blekte det. Det lös ju igenom den bruna färgen jag slänge i för att jag inte orkade färga utväxten en gång och jämt. Nåja, jag tänkte slänga in lite före och efterbilder sen ikväll. Men det kommer inte fören efter jag lagt ungarna och sådär. För det är verkligen JÄTTERÖTT!

Nu är man då ensam med två små monster, hehe. Näädå, än så länge är dom rätt snälla faktiskt. Ska gå hem till fröken K om en stund och hämta lilla Thea. Sen får vi väl gå hem och roa oss med städning eller nått sånt kul för vädret är inte alls roligt.. Ser inte heller ut att bli bättre..

Föresten så fick jag hem Tindras overall igår. Den var SUPERFIN! Ska lägga upp bild på den med, men det får också bli sen. Jag blev i alla fall helnöjd. Jättehärlig färg och "fläcken" personen skrev i auktionsbeskrivningen syns inte om man inte, veeerkligen, koncentrerar sig. KAN gå bort med lite vanich eller nått, kan vara värt ett försök.

Nää, nu har inte jag tid att skriva mer, har inget att skriva heller.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0