Uscha mig!

Imorn blir Tindra hemma från dagis kan jag bara säga. 5 minuter efter att hon somnade ikväll vaknar hon och grinar, jag går in och hon börjar tokhosta. Jag springer efter hostmedicinen men det är redan för sent. Hon hostade så hon kräktes ner hela sängen och på sig själv. Då var det bara av med tröjan och blöjan, tvätta av henne, byta sängkläder, ge medicin och sen i säng igen. Medan jag gjorde allt detta gick hon och kissade. När hon lade sig och jag kom in med en ny blöja så ville hon inte ha på sig den. Hepp, så nu sover hon utan! Tänkte ta upp henne här vid 22-tiden eller nått för att försöka kissa och sen ska även Jesper få ta upp henne när han kommer hem vid 3-4. Bättre att ta det säkra före det osäkra. Så vi får väl se hur det går, får väl uppdatera om det mer imorn!

Har även hunnit med att färga håret, igen. Denna gången orkade jag inte sätta i en toning. Jag vet att jag inte borde färga mitt redan SÅ slitna hår, men ORKA! Så nu tog jag någon som hette ljus gyllenbrun. Håret såg svart ut när jag kom ur duschen.. Men nu är det i alla fall lite ljusare så det blev säkert bra. Även några slingor av det röda lyser igenom men det tyckte jag faktiskt bara blev lite fräckt. Såhär ser håret ut när det fortfarande är blött..



Lite mer lik min vanliga hårfärg också! Nu saknas bara en klippning, men det kommer nog också lösas inom en snar framtid! Och jag har mina funderingar på hur jag vill att det ska se ut, hehe. Föresten, någon som kan permanenta hår? Jag funderar på att göra det men vet inte om man vågar göra en hempermanent? Jag vet att jag har lite lockar men jag är girig, VILL HA MER!! Haha!

Jag visade ju även en bild på våran fina brinnande himmel igår, men jag måste bara lägga upp en bild till från den. Det var nästan magiskt. Nästan som en underbart varm sommarnatt! *Drömmer mig tillbaka till sommaren*



Sen tänkte jag, som avslutning, bjuda på en bild på en väldigt arg, trött och hungrig Molly.. Såhär ser hon ut då! Tur att hon inte var skitnödig också...



Näpp, det där var alla bilder för idag! Ni får faktiskt nöja er med det. Är det fint väder imorn kanske vi tar oss en promenad på eftermiddagen så då kanske ni kan få lite fler bilder. SATAN! Jag kom på att vi ska till bvc med Molly imorn ju! Måste genast springa och titta vilken tid det var!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Färgen blev jättesnygg! Jag färgade med ljus gyllenbrun för ett tag sedan och blev i princip svarthårig. Det var så illa att jag blev tvungen att bleka det. =)

2010-09-20 @ 22:28:01
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Nina

nu kom ja in :D



va fin du va i håret igen! :D vill oxå färga håret. funtar på att gå till frissan för en gångs skull.. skulle vilja vara lite fin till bröllopet i okt. får se om ja hinner.. =)

2010-09-20 @ 22:46:50
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

ooh permanent är najs. det gör ja nån gång då å då.. länge sen nu dock. ja brukar gå till en tjej där ja bodde förut. super billig på allt. annars har man fasen inte råd i sthlm.. dem är svindyra i stan på allt!

2010-09-20 @ 23:03:46
URL: http://deliciously.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag älskar ju hennes miner :D

2010-09-21 @ 07:32:25
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA jag skrattar ihjäl mig!! Så härlig min!!:-)

2010-09-22 @ 14:19:51
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0