Trött som få..

Dagens:
Ros:
 Min underbara man!
Ris: Min rygg.
Humör: Hyfsat.
Att göra: Mysa och se på film tillsammans med gott sällskap!
Väder: Regn och rusk!
Hår: Pageaktigt och LOCKIGT!
Kläder: Kjol, leggings och linne.
Smink: Lite mascara.
Saknad: Norrland, men snaaart åker vi!
Mat: Kom precis på att vi inte ätit middag..vi vuxna då..får nog bli en pizza..
Vill ha: Min nya leksak som kommer nästa vecka, hihi! Som et barn på julafton = Malin Andersson!

Idag åkte vi som sagt till leklandet. Ungarna härjade på, båda två! Jag har lite bilder på detta men hinner inte lägga in dom nu, så ni får härda ut till imorn faktiskt. Sitter nu och väntar på att främmandet ska anlända för lite film och mys. Har precis städat lite granna också och tänt lite ljus, så det är verkligen mys här idag! Kom precis på att jag faktiskt ska tända några fler. Aja, det får bli när jag är klar. Filmen som ska se är den tredje delen av Resident Evil. Tvåan sågs igår (och ettan och fyran förra helgen, haha!).

Puss!

Kommentarer
Postat av: anki

jupp ;) tjuv anki i farten ;)

2010-09-26 @ 11:18:00
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0