Vilken jäääla morgon..

Tindra vaknade vid halv 5..jag tänkte inte så mycket på vad klockan var utan vi låg och mös i våran säng. Tills jag tittade på klockan och då var den 5. Gick och lade henne i hennes säng men knappast somnade hon om. Klockan 6 väckte hon även lillasyster..GÄSP!!! Och jag kunde knappt somna igårkväll..tror jag somnade 00-00.30. Och fullt liv på dessa små liv men hur sjutton ska man orka vara vaken ikväll? Nåja, då kan i alla fall inte Jesper klaga när han måste kliva upp strax innan nio för att jag och Tindra ska åka till bvc.

Spöregnar gör det också. Så jag känner mig inte positiv till denna dagen. Vad fan ska man hitta på egentligen?

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0