Ajajaj!

Då var det dags för nästa öga. Man kan ju undra om det är ögoninflamation.. Jag ska i alla fall ringa till vårdcentralen imorn och rådfråga om det kan vara det eller om det bara finns några ögondroppar man kan köpa. Det känns som att jag fått plitor under ögonlocket som ligger och skaver, ögat geggas och tåras hela tiden, det är svullet och kliar och totalt rödsprängt, vad tror ni?

Det fick i alla fall bli ett pass med body pump idag. Lika härligt varje gång. Och denna gången blev jag lika härligt skakig i hela kroppen och det känns att den fått arbeta! Sen pressade jag mig själv lite extra idag med bara för att få känna den där extra rushen i kroppen. GRYMT skönt! Så dagens träning har alltså blivit:
Promenad 2 timmar (med stoppen på spara, posten och konsum inräknat, promenadtid ca. 1,5 timme)
Bodypump 60 minuter
En bra dag med andra ord!

Imorn när jag lämnat kidsen på dagis ska jag gå bort och hämta Thea och sen blir det en långprommis med hundarna. Ska avsluta med lite bus i fårhagen tänkte jag. Sen blir det en lunch på stan med Jespers bror och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske en tripp till vårdcentralen med ögat, det får vi väl se..

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch vad jobbigt med ditt öga, kan ju hoppas att VC kan hjälpa dig med det!

2011-04-28 @ 09:55:26
URL: http://lifewithem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0