Även Jesper..

Ja, då var även Jesper dålig. Och Molly kräktes ner hela sängen igår. Jaa, bara jag kvar alltså. Och jag tror inte att det är långt borta faktiskt. Magen är i uppror och jag känner mig illamående till och från. Men vi får väl se. Självklart hoppas jag på lite tur..

Jag skulle ju egentligen åkt till studievägledaren idag. Men nu vågar jag inte. Dessutom är det respektlöst mot henne om jag skulle gå dit och smitta. Så det blir väl förmodligen att gå dit nästa vecka istället.

Jaa, finns inte så mycket mer att säga än att vi kurerar oss hemma..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Inte roligt alls, det verkar ju då bara gå runt med sjukdommar. Funderade ett tag på att försöka att ändra biljetten eller nått och komma nu i slutet av april, för jag verkar ha hunnit göra allt klart med läkare och Fk m.m men det törs jag nog inte. Min kropp klarar nog inte ens av en liten magsjuka nu, har inte gått upp ett hekto ännu så det är nog bra att vänta till maj. För då är nog det värsta över hos er. Ta nu hand om dina sjuklingar och hoppas att du klarar dej någorlunda själv, inte kul om alla är sjuka sammtidigt, ingen orkar ta hand om den andra. Synd bara med studievägledaren, nåja bara ni blir friska// många kramar till er alla mamma

2011-04-05 @ 10:14:12
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Håller tummarna för att du slipper!!!

2011-04-05 @ 11:38:09
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0