Body Pump!

Då har jag precis kommit hem från ett pass body pump. Ja, om man bortser från ett glas proviva och en dusch då. Men detta var nog den roligaste träningsformen jag testat hittils! Man får pressa musklerna till bristningsgränsen och nu är jag alldeles skakis! Jag är otroligt glad att jag inte gjorde som jag hade planerat, att ta cykeln, för då hade jag aldrig kommit hem igen, haha! Armarna är nog värst. Kunde knappt ratta bilen. Hade även lite problem att shamponera håret. Men benen kan jag nog öka vikterna lite till nästa gång. Men ett otroligt roligt pass helt i min smak! Inte en massa steg att komma ihåg så att man blir alldeles snurrig i huvudet! Då tröttnar jag för snabbt. Nä, så detta kommer jag fortsätta gå på så ofta jag kan! Härligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0