Den lever!

Igår sparkade jag igång dammsugaren. Jag rengjorde den så gott jag kunde och sen bytte jag påse, stoppade i kontakten och tryckte på knappen och den gick igång. Var lite orolig, men det gick bra. Sen sög jag upp sånnadär doftkulor. Och det luktade faktiskt bara från dom kulorna så jag kan säga att det verkar ha fungerat relativt bra. Kommer nog ändå köpa en ny dammsugare men nu kan jag i alla fall dra ut på det lite. För vem fan vill lägga pengar på en dammsugare när det finns annat roligt man kan köpa? Eller spara undan för den delen? Nää, den funkar ju, så varför köpa?

Det blev inte så mycket bloggning från min sida igår. Men jag fick främmande och då sätter jag mig inte framför datorn. Och snart ska jag klä på ungarna för att sedan gå till dagis, sen blir det en snabbprommis med Troja (vi ska ut i skogen vid 11-tiden) och sen hem och kolla på vbå. Efter vbå så ska jag, Malin och hundarna ut i skogen. Jag ska nämligen ha en liten fotosession med Malin, hihi. Det var väl två år sen vi hade en "seriös" plåtning så det ska bli roligt att göra det idag! Och hon är ju också 15kg lättare än sist vi plåtade så det ska bli extra roligt! Ja, ni får nog se lite resultat sen när vi kollat igenom bilderna och sådär. Kanske kan visa bilder från plåtningen vi gjorde våren 2009, om jag får för henne såklart.

Nää, jag får ta mina yrväder här nu innan dom river lägenheten, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0