Fullspäckad dag!

Ja det har det varit. Från morgon till kväll! Började bra med sovmorgon till 8! Strax därefter kom älsklingsgumman hem efter en natt hos Krewer. Då var vi hemma en liten stund och sen åkte vi till torp. Gick där en sväng, köpte återigen strumpor till ungarna, gick till mcdonalds för att "Ronald McDonald" skulle vara där, hehe. När vi kom hem hände det inte så mycket faktiskt. Molly somnade och sov rätt länge. Jag plockade undan lite här hemma och Jesper startade en diskmaskin. Tindra började måla en teckning som hon sedan beslutade sig för att hon ville ge till Malin. Och hon ville gå bort med den direkt! Här vet man inte vad vänta betyder förstår ni. Så hon och Jesper klädde på sig och gick bort. Sen när dom kom hem så gick dom ut och lekte, Molly vaknade och jag dammsög. Sen klädde jag på Molly och vi gick också ut och lekte en stund. Plockade även fram min cykel och pumpade däcken och så, så nu är den redo för äventyr! Nu är det ju bara den där cykelkärran som fattas! Cyklade även varsin sväng med ungarna i barnsadeln jag har på pakethållaren. Det gillades av dom båda! Så är det fint väder till veckan kanske jag cyklar ner till stan, när jag ska till studievägledaren och även till bvc med Molly. Så får det nog bli! Men nu tänker jag bjuda på lite bilder från den gågna veckan. Är ju inte många, typ 2-3 stycken som är från tidigare i veckan, resten är från idag.












(Malin var livrädd för Ronald, haha!)





Visst hade Molly nice frisyr idag? Riktig "Tin Tin-lugg"! Och Tindra stod och dansade på scenen i "hem&fritidshuset" när vi stod och väntade på Jesper. Vill ni se en film? Ja jag slänger upp den med! Appropå filmer så ska jag sätta mig och kolla igenom lite gamla filmer. Ni kanske får se några sen. Men här kommer denna filmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0