God kväll!

Snacka om att man blir helt slut! Jag har varken spytt eller skitit men har mått illa till tusen hela dagen, och magknip har jag haft. Jag har vilat 2 gånger på soffan medan Molly har vilat och Jesper har legat och myst/halvsovit i sängen halva dagen. När vi väl fått ungarna i säng och fått i oss lite blåbärssoppa så totaldäckade vi båda två i soffan igen! Helt slut! Ungarna har ju varit mycket piggare idag så dom har nog kört slut på oss endel med. Det värsta är att vi fortfarande är trötta så det blir nog en tidig kväll ikväll.

Nu har dock illamåendet gått över *peppar peppar* och vi ska försöka oss på lite fast föda för första gången idag. Får väl se hur det går.. Mer hör ni nog inte av mig ikväll i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0