Lider mot sitt slut..

Dagen alltså..den lider mot sitt slut. Jag själv är helt slut för den delen. Ungarna har precis lagt sig och Tindra har somnat. Hon röjde ju runt från 05.30 imorse så jag är inte förvånad. Molly däremot verkar aningens piggare just nu och det verkar även som att febern gett sig iväg. Hon står och gapar "jäjäjä" i sin säng, på bra humör alltså.. Får hoppas att hon somnar snart hon med. Då ska jag nog sätta mig på baksidan en stund och lapa sol och försöka varva ner efter denna dagen. Ladda med ny energi inför morgondagen. Men först tänkte jag visa lite bilder från igår och idag..börjar med gårdagens.. Bilderna är tagna på förmiddagen innan vi gick ut..













Som ni ser var inte Molly speciellt jättepigg igår. Men hon orkade vara ute en stund i alla fall, efter att ha fått vila en stund.. Sen tog jag även en bild på den söta klänningen som Tindra fick av farmor. Det är farmor som har stickat den och Molly fick en likadan. Har dock inte hunnit testa den på Molly ännu, men här får ni se den på Tindra!



Idag då? Ja jag kan börja med att visa en lite bättre bild på mitt cp-öga (även kallat!). Och sen ska ni få se på världens sötaste påskkärring!






Näe, detta får räcka för ikväll! Nu måste jag gå och smörja in mina armar, har fått solexem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0