Nyss vaknat!

Då har Tindra precis vaknat, hehe. Hon var lite trött idag tror jag. Hon väckte även Jesper så jag tycker att han lika gärna kan kliva upp han med! Jag höll mig ju vaken för att han skulle slippa böka med Tindra, då kan han kliva upp nu, haha!

Var det ingen som hade någon kommentar om utseendet på bloggen?

Jag har även bestämt att avvakta med jacka till Tindra. Jag ska testa den jackan jag köpte till Molly först. Kan hända att den är stor i storleken och då kommer Tindra få den istället, så får Molly en ny i mindre storlek. Jag får se hur den passar helt enkelt. Jag borde ju ha den hemma senast tisdag nästa vecka då hon jag köpte den av sa att hon skickar den samma dag som hon ser pengarna.

Nåja, vad händer idag då? Jo, vi ska ta oss en tripp ut till Dingle här när alla vaknat till liv ordentligt. Vi ska sätta på sommardäck på bilen. Sen ikväll var tanken att grilla med några grannar. Men vädret ser ju inte helt hundra ut. Men han ville ju att vi skulle fira SM-guldet till färjestad, inte mig emot! Glad att inte SAIK tog hem det i alla fall! Även om det är lite bittert att inte Luleå gjorde det.. Men det är ett år nästa år med, får satsa på det då!

Nää, nu ska jag hoppa in och boka ett pass på sportlife. Blir Body Pump på söndag igen! Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman.

Ja en kommentar om bloggen: som vanligt så har du lyckats klockrent, vart fint med lite färg känns mer hemtrevlig. Nu kanske du tänker att det är ju bara mamma, hon gillar allt jag gör, men du ska veta att jag svarar helt ärligt. Så Tindra gumman är lite trött i dag, ja det kan jag tänka mej, följa med pappa och jobba. Vet du hur less jag är att vara sjuk? Vaknade med 38 graders feber, slemig bröstet och snuvig, bara jag är frisk när jag ska ner till er. det är huvudsaken.. många kramar till er alla//mamma

2011-04-15 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0