Smartson testpilot!

För ett tag sen anmälde jag mig för att bli testpilot för olika produkter för smartson. Jag fick testa på en ny bearnaissås från rybergs. Jag valde att testa den med chili och den var supergod! Den kan jag verkligen rekomendera för övrigt!

Men nu skulle inte detta inlägget inte handla om bearnaissås utan att jag även tycker att ni borde anmäla er till testpiloter! Man kan få testa allt ifrån bea-sås till iPhone 4! Anmäl er till att bli testpilot här: http://smartsontestpilot.se/dunlop/bli-testpilot/ Just nu har dom en kampanj att man kan anmäla sig att få testa superbra sommardäck från Dunlop! Hur bra skulle inte det vara? Så tveka inte att anmäla er som testpiloter för däcken! Det är dessutom HELT gratis!!

Kika på denna videon så ser ni vilka däck det handlar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0