Snart dags för dagis!

Fick lite sovmorgon imorse. Till 07.45. Måste bero på att Tindra sov inne hos oss inatt. För 06.30 gick jag in och lade ner Molly, som somnade om på stört! Hade Tindra sovit där inne hade det betytt morgon för oss alla. Men hon sov glatt vidare och jag med! Så nu är det snart dags för påklädning och dagis! Då ska jag och Troja ta en promenad. Är lite mulet idag än så länge, men enligt vädret så skulle det spricka upp under dagen. Kan ju hoppas att det stämmer!

Själv ska man till gymmet idag. Kanske cyklar dit, vi får se. Eller så tar jag bilen och sticker och handlar direkt efteråt. Aja, vi får se hur jag gör helt enkelt. Imorn har jag bokat in mig på cirkelgym i alla fall. Men det börjar klockan 12 och jag ska vara hos studievägledaren klockan 10, så vi får se om jag hinner.

Men nu måste jag klä på ungar i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0