Sorry!

Sorry för kass uppdatering, men vi har ju varit ute hela dagarna nu i helgen. Och i fredags gick jag över till grannen Helena och tjötade lite när ungarna lagt sig. Och igårkväll satt vi utanför och tjötade och drack nån öl. Har varit en riktigt trevlig helg faktiskt!

Ikväll ska jag dra igång med träningen igen! Nu är jag så jäkla less på alla sjukor och skit och hoppas att jag slipper göra fler uppehåll i träningen när den väl går frammåt! Så ikväll kör jag igång med body pump. Får se hur det går då, har ju aldrig testat det innan. Har ju ingen koll på vad man ska ha för vikter på skivstången, gissar att man inte ska ha för tungt då det är första gången. Man får väl fråga i värsta fall.

Nu har solen kommit fram igen och så fort Molly vaknar gissar jag att vi kommer gå ut och leka igen. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0