Till salu!

Har gått igenom lite grejer, eller snarare stuvat undan vintergrejer och kommit fram till att vi inte behöver allt. Så jag tänkte kolla intresset här lite innan jag slänger ut det på blocket eller tradera. Känns enklare. Kanske finns någon morsa/farsa där ute som kanske behöver.. Låt mig slippa lägga ut det någon annan stans, hehe! Allt kan skickas mot fraktkostnad! Kan eventuellt komma ut fler grejer när jag rensar i klädkammaren.


Vår/sommarjacka i storlek 74.
Lite tvättnoppror på muddarna annars i fint skick!
Pris: 50kr


Vinteroverall av märket FIX (Lindex) i storlek 80.
Den hade "muddar" för händerna, men dom var
grymt små så dom är avklippta. Tossor och luva
medföljer, men orkade inte ta kort på dom. Håller
värmen bra och är en mysig overall!
Pris: 100kr (p.g.a. de avklippta muddarna, nypris var 499:-)


Mysig fleeceoverall i storlek 74.
Hel och fin, knappt använd!
Pris: 150:- (Nypris: 399:-)


Vinterskor av märket PAX i storlek 20.
Vattentäta och varma vinterskor. Perfekt för den som har en
liten tulting i åldern 9-12 månader kanske. Dom passade perfekt
på Molly i vinter och hon blev 1 år i januari. Hon hade dom tills
hon blev ca. 14 månader.
Pris: 150:- (Nypris 449:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0