Vet precis vad jag ska göra!

Efter att jag lämnat ungarna på dagis och gått en promenad med vovven så vet jag precis vad jag ska göra! Jag ska börja göra iordning i Mollys blivande rum! Projektet har stått stilla ett tag nu p.g.a. magsjuka och bra väder. Men nu finns det ingen ursäkt längre för vädret är långt ifrån fint, det regnar! Och ALLTID när dom två sover tillsammans så vaknar dom före tuppen, medan dom annars kan sova till halv 8 och till och med 8! Så nu får det vara nog med lathet! Usch! Målet är i alla fall att hon ska få flytta in ikväll, allra senast imorn! Men idag har jag bara halva dagen på mig, för ungarna ska hämtas från dagis efter lunch så Molly har en tid hos tandläkaren 13.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0