Allmänt om dagen!

Som sagt så har dagen gått i 180 som vanligt. Känns som att vi aldrig sitter stilla! Var ute på torp och köpte träningskläder, hem och hämta ungarna, busa med dom, laga mat, åt mat, Tindra ville bada, mera bus, välling och sängdags. Men en sak till har jag faktiskt gjort idag. Eller snarare Jesper eftersom jag skickade in han på ok att köpa frimärken, hehe! Jag har skickat iväg min ansökan till skolan i Grebbestad och utbildningen Grafisk kommunikation. Puuh! Nu börjar den stora väntan på svar.. Suck! Jag har ju verkligen 0 i tålamod för sånthär.. Men men, vi får se när svaret dimper ner i brevlådan då, hihi! Spännande värre! Ska dock sätta mig och kolla lite fler utbildningar så att man kanske har lite backup ifall man inte skulle komma in just där. Men såklart att jag hoppas speciellt på denna. Nåja, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag kika på spårlöst och sen får det nog bli sängen! Jag är helt färdig! Men börjar i alla fall känna mig piggare från förkylningen och otroligt taggad inför träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0